Tråd: Iskaffe?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-12, 15:06   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Iskaffe?

Opprinnelig lagt inn av psychgeek, her.

Hei! Vandret rundt i byen i går og var så issulten at jeg holdt på å gå rett på en sprekk! Istedet gikk jeg inn på en kafe og bestilte en iskaffe. Nydelig! Men er det "lov"? Det blir som å drikke et stort glass H-melk med bittelitt kaffe til.

Finnes det noe annet avkjølende å få kjøpt som er lavkarbovennlig? (Sånn når man ikke er hjemme og kan kokkelere?)

Du må nesten se an kh-innholdet i melka og avgjøre om det er lov for deg. Regner med at cafeen kunne forsikre at det ikke ble tilsatt sukker - men et stort glass H-melk er nok til å gi meg sukkersjokk, i alle fall. (Fikk jeg bekreftet sist jeg prøvde meg på en caffe latte, sukk!)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat