Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 08:40   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål til Vegard (eller andre oppegående)

Interessant tråd! (Advarsel -empirisk innspill. ): Jeg har for mitt eget vedkommende stor tro på å samle så mye saklig og velfundert informasjon som mulig, og sånn for egen del måle det opp til egne erfaringer. Jeg får mot normalt den o' store skjelven av å spise frukt i større mengder enn én, men så spiser jeg sånn ca steinaldersk fordi det passer meg best, og har nok sånn sett gjort meg selv uvant til fruktsukker. Den enkelte, og kanskje særlig oss med litt metabolske utfordringer vil nok ha en del erfaringer som avviker fra normen, uten at det er noe feil med normen i seg selv.
Med det sagt spiser jeg masse bær og kanskje litt eple etter sesong. Dette kan jeg nå fint nå og da gjøre med regulering med diamedisin . Av en eller annen grunn er det høysommer og høst som trigger bær- og frukttrangen min, og sommerhalvåret som grønnsaksmengden er på sitt største. På vinteren er jeg nærmest 98% carnivor. Føler meg som den reneste ms Natural.

Dette som en liten personlig sidekommentar til diskusjonen, og ikke trådtema per se ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat