Sv: Bilsete uten isofix
Jeg har jobbet med salg og montering av bilstoler så har litt erfaring og ut fra min erfaring og mine barn har jeg likt aller best Besafe izi kid/combi den står veldig stødig og er enkel å montere når man har lært det sjikkelig og er obs på feilmontering...
Den er noe tung og stor, men til gjengjeld sitter barnet veldig høyt og kan se godt ut av vinduet..
Hvis du ønsker å ha en lettere mindre men også veldig bra stol kan jeg anbefale Britax Maxway.... Den er lett å montere den også men der må selen strammes for hånd, man kan ikke gjekke den stram som med izi kid/combi
Har hatt den det siste året til minstejenta og hun satt i den til hun var nesten 4 år begynte å ha henne forovervendt i beltestol når vi drev med flytting og sånnt i januar/februar.... Da var det mye enklere å ta inn og ut beltestolen i stedet for et bakovervendt sete.. Og når hun hadde brukt det i noen uker var det veldig krenkende for henne å sitte bakover igjen... For storesøsteren satt forovervendt i beltestol og når hun fikk lov til det samme var hun jo stor...
Eldstejenta satt forresten bakovervendt i izi kid til hun var 5 år
|