Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-12, 17:49   #561
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei mine damer! Det var en lekker treningstopp VSB! Jeg skulle burde hatt ny treningsdrakt, men sliter med å finne en jeg liker både i form, fasong, farge osv. Så inntil videre får jeg slite med den gamle enda en tid.

Hvilken iskremmaskin kjøpte du? Jeg har en venninne som kjøpte en på europris i fjor, som flere skrøt veldig av. Hun sleit med å få til is rett og slett fordi elteren satte seg fast i si som la seg på sidene i karet. Jeg har sett på en krupsmaskin - tror den kostet 1600 - men hvis en spiser en del is så kan den investeringen godkjennes På denne skal ikke bollen settes i fryseren i 12 t før en lager is; men den fryser mens den rører selv. Huff; dette ble rotete...

Det har vært en lang dag; opp alt for tidlig og sikkert altfor seint i seng i kveld også. Skal ut og gå en tur; det er lenge siden sist og jeg gleder meg!

Har forresten bestemt meg for å unngå alt som heter melkeprodukter (unntatt smør og ost) en uke. Blir spennende å se om jeg ser noen endring?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat