Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 18:56   #24
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening til løp

Ok, nå har jeg lest gjennom hele tråden og må si meg mektig imponert med både prestasjonene og kunnskapen. Fant ikke en bedre plass å spørre så jeg spør her:

fikk til å jogge 1 minutt for første gang på lenge her en dag. Men pulsen min skjøt i været (maskinen begynte å si at den var farlig høy - 170). Jeg følte at jeg kunne gi mer. Det jeg har klart å finne ut er at det skal være helt greit, så lenge jeg ikke er kvalm, det går rundt for meg osv. Har jeg forstått ting rett?

og så har jeg prøvd å sette meg inn i løplabbets 12 ukersprogram for jogging. Ble litt gira til å prøve å få til dette og kanskje prøve meg på en 5k til høsten hvis jeg ikke er helt håpløs. Da er spørsmålet: hvordan får man det til? Syns det blir litt dumt å drasse med meg oppskrifta og se på klokka hele veien (1 min jogg/2 min gå). Men er det slik man må gjøre det eller har noen smarte mennesker funnet en bedre måte å gjøre det på? Jeg kan jo gjøre det på tredemølle, men det er vel ikke det som er smartest hvis man skal løpe ute senere?

På forhånd takk fra ei jente som har lyst til å mestre og kjenne gleden av jogging!