Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-05, 01:48   #7
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Sommerferie sommer 2006

Viss du leter litt inne på medlemsområdet så er det en london-tråd der med linker tihostels man kan bo på. Ellers anbefaler jeg å reise på restebilett. Det er skjelden man kommer på en skikkelig ille plass, og viss man gjør det så kan man betale litt ekstra for å få bedre standard. Men det er jo litt opp til dere hvor mye penger dere ønsker å bruke når dere eer der da. Jeg liker å ligge på stranden når jeg er på typisk "syden-tur". så kan man ta en dag eller to på en utflukt/ta bussen inn til en by eller et marked. Jeg kjøper aldri så mye på slike turer. Det meste av penger går til mat/drikke på resturanter, en og annen kvelden på etutested, og masse vann til å drikke på stranden. (og jeg hater små blå delfiner i krus som det står Rhodos, Korfu eller Mallorca på, så slike ting kjøper jeg aldri) Det er masse fine utflukter og ting og se, og i tilegg kan man spørre guidene om tips.

Du kan jo forske å si til svigermor at du ønsker å prioritere en tur til sommeren, og at du gjemmer pengene til kjøkkenmaskinen til du er ferdigutdannet, for du har ikke råd til begge deler, og at du er taknemlig om du får fortsatt låne den hun har???