Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 12:28   #5
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Når kroppen er i konstant stressmodus

Jeg har også en flott lege, som støtter og oppmuntrer meg, også utveksler vi erfaringer om lavkarbo. Han har selv gått ned 30 kilo på et fedonlignende kosthold. Han er veldig fornøyd med at jeg holder fast på kostholdet selv om jeg er veldig frustrert nå, og har vært det en god stund, han ser jo på prøver og lignende at selve kroppen min er friskere på lavkarbo, selv om vekttapet ikke har vært til å rope hurra for de siste månedene.
Neste gang jeg bestiller fra iherb, så kan jeg jo prøve Johannesurt Jeg har også pilleskrekk, så jeg tør ikke ta beroligende piller f.eks.
Kostholdsmessig så vet jeg ikke om jeg reagerer på spesielle ting, dette er vel også noe jeg bør begynne å teste ut når jeg fungerer bedre enn nå.
Samboeren min er en engel, maks støtte derfra også, sånn sett er jeg heldig. Men disse negative tingene er utenfor min kontroll, jeg er blitt mye flinkere til å jobbe meg vekk fra mine egne problemer, men dette gjelder ikke meg, men nærmeste familie, og jeg som nærmeste pårørende blir veldig belastet.

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat