Sv: Juni 2012
Hei alle
Fjellsturen gikk utrolig bra. Tungt i beina i dag, men ellers helt greit.
Hadde med min 10-år gamle sønn, så vi holdt hans tempo. Nå er han i god form (svømming og fotball flere ganger i uken) så det var greit tempo det.
Hadde med koteletter og en del stekte grønnsaker. Kald mat, men det gikk greit.
Er jo redd jeg har brukt muskler som brensel, istedenfor fett. Er jo akkurat kommet i gang så jeg er usikker på om kroppen slipper fettet. Det får jeg jo aldri vite, så det er vel ikke stort poeng å tenke på det noe mer.
Jeg tror jeg hadde hunger fordi jeg akkurat var i gang. Jeg har ikke brukt diett.no for å måle fordelingen, men tatt det på øyemål og husk fra forrige runde. Lørdagen var tøff, søtsuget var stort. Spesielt da jeg laget til lørdagsgodteri til ungene.
Jeg testet meg i går og da var det utslag på Stix. Så da er det bare å spise (og trene) seg i vei til et lettere liv.
Har og investert i Cocosa, men ennå ikke tatt den i bruk. Husket jeg brukte den noen ganger forrige gang før trening om jeg ikke rakk å spise.
Utover det så har jeg handlet middager for hele uken. Det blir samme meny for hele familien, hvor jeg bare velger vekk tilbehøret jeg ikke skal ha. Det føles veldig godt å få det till
Ok, det var litt om alt. :-)
Aragorn

|