Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 15:03   #15078
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har noen formening om hvilket strømselskap som er lurt å velge? Jeg har brent meg på det tidligere å velge det som er billigst akkurat der og da, da det har tendert til å plutselig rase ned på lista, så kanskje noen som er mer sånn stabilt billige. Akkurat nå har jeg Hafslund (latskap ), og jeg føler jeg betaler for en leilighet som er dobbelt så stor som jeg faktisk har ...

Det finnes jo flere ulike strømkalkulatorer du kan bruke for å finne den billigste. Så kan det svare seg å google litt på de ulike og se om det finnes "anmeldelser". Som du sier noen er billigst i kun korte perioder mens andre selskap ligger på billigtoppen alltid. Det er ikke nødvendigvis lurest å velge det som er aller billigst i nuet, men finne et selskap som alltid ligger blant de billigste. Selv har jeg Norges Energi, det er sjelden det aller aller billigste men ligger som oftest blant topp 5 og har en garanti om å alltid være blant topp 10.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose