Sv: Juni 2012
Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.
Hei
Takk for at flere er med. Greit å ha noen som er noenlunde på samme sted i løypen som en selv.
I dag har det vært tungt. Har en vanvittig oksehunger/ulvehunger. Spiser, så er jeg sulten igjen med en gang. Jeg spiser når kroppen sier det slik at jeg ikke skal være i fare for sprekk. Det tar nok litt tid før kroppen innfinner seg med mangelen på karbohydrater.
Jeg begynner også å huske nå hvordan det var å lære seg kroppens signaler. Det kan fort være at man egentlig er tørst når man føler seg litt sulten. Jeg får passe på å drikke mye.
I morgen er det 7-fjellsturen, en 35km lang fjelltur. Jeg er spent på hvordan en kropp i forandring reagerer på det. Jeg er god i troen. Gikk den og i fjor på ketose, men da hadde jeg gått på "kuren" sammenhengende i 3.5måneder.
I dag blir det en rolig kveld med mør som lørdagskos.
God helg
Aragorn
Nå har jeg ikke sjekket om du er kvinne eller mann, så ikke bli fornærmet. Jeg ville bare si at jeg også får "oksehunger" etpar dager før mens. Da spiser jeg utrolig mye. Før var det snop, nå mat, men altfor mye. Jeg tenker at alle uansett kjønn har en syklus, så kanskje din hunger også er hormonell?
|