Tråd: IBS? crohns?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-05, 06:43   #5
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: IBS? crohns?

Kan godt være noe i det du sier der, at har man Candida så tåler man heller ikke så mye. Men kan du ta en blodprøve å sjekke om du har candida?
Jeg har tenkt mye på det hvordan jeg skule bli kvitt plagene mine. Prøvde en gang å spise bare ris i en uke, for så å starte med en og en matvare, og finne ut hva jeg ikke tåler, men å spise bare ris, for meg som blir lei av maten mens jeg spiser den dårlig ide...

Har du vært på gastroscopi eller colonscopi? da tar de prøver av tarmen for å sjekke cøliaki og ser at tarmen er frisk og fin (eller om den ikke er det) Det er ikke så ille som man tror.

Vet ikke hvilke prøver legen din skal ta for å sjekke hva du ikke tåler jeg, men jeg har i allefall vært på laktosebelastning, og det var IKKE så behagelig

er det meningen at du skal spise "alt" du vet du ikke tåler før de blodprøvene eller?