Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 22:27   #2
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor finner man alle disse varene?

Opprinnelig lagt inn av mokane, her.

Har lest litt på forumet nå, og det dukker opp melsorter, tilsettninger og andre matvarer jeg aldri har hørt om! Tror jeg har funnet bl.a. 5 forskjellige søtningsstoffer som jeg ikke aner hvor kjøpes og hvilke søtningsstoffer som brukes til hva. Det samme med melet! Mandelmel?! Bakepro?! Fiberhusk?! Bakemix?!... Hvilke varer er det man kommer lengst med (dekker flest oppskrifter/matretter)? Hvilke varer er det disse skal erstatte?
Om noen kan gi meg et lite hint så hadde jeg blitt kjeeeempe glad!

Hei, jeg kjøper sukrin (bruker på rømmegrøt osv), finmalte mandler (bruker til flattbrød), lavkarbo brødmiks, stevia (bruker som søtning), sukkerfri sjokolade og cocosa (brukes til steking, sjokolade osv) på helsekostbutikken.

Kokosmasse (bruker til bounty) og kokosmelk på Rema.

Håper det hjelper litt!