Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 10:39   #7
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner man alle disse varene?

Tenk gjennom hva du vil lage. Dte jeg alltid har i skapet er johannesbrødkjernemel og fiberghus+ et søtstoff. Det betyr ikke at alt blir brukt ukentlig.

Fiberhusk bruker jeg til knekkebrød, en gang i måneden eller så, litt oftere på sommeren i tursesongen da de er greie å ha med i villmarka, for i motsetning til kyllingfilet blir de ikke sure etter en dag. Bruker kanskje 2 store eksker på et år på det meste.

Johannesbrødkjernemel blir en sjelden gang( 4 ganger i året) brukt til rømmegrøt, innimellom til vafler og til rullekaker. Bruker 1-2 glass i året.

Søtstoff, jeg liker tagatesse til baking der det skal smake mest mulig likt sukker. Men i kjøleskapet har jeg en flaske flytende stvevia jeg fikk i gave for lenge siden, og siden jeg bruker 2 dråper i shake feks, så varer den lenge!

Strengt tatt trenger du KUN ting du får på butikken: Rent kjøtt, fisk og fugl og egg, rømme,fløte, smør, kokosmelk/kokosfløte og grønnsaker som vokser over jorden, nøtter og frø og evt kaldpressede oljer.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat