Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 08:34   #59
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Har hatt en helt for j.løpetur ,brøt etter 9 km med gjennomsnittsfart på rett over 8 min pr. Km. Da var det ikke mer energi å hente,helt flatt batteri.

Dro hjem helt fly forbanna og dømte lav karbo nord og ned .Nå har jeg spist og plutselig er alt greit og ikke noe problem med en dårlig tur i ny og ne......

Hm tror jeg spiser litt for lite ,er jo aldri sulten.Tester et eple el. Før neste løpe tur,kanskje.Hva spiser dere erfarne folk før trening mon tro ?

Ønsker dere alle en super kveld.

På passe medisin og energiøkonomisering (sier det, fordi det var det jeg hadde sist, i dag hadde det ikke gått fordi nå har jeg "brukt opp" meg selv noen dager) så spiser jeg middag/lunch noen timer før og trenger ikke noe mer på omtrent samme lengde/snittid som deg, uten større ubehag. Og jeg er dårlig trent fordi jeg ikke klarer å holde på noen treningsrutine.

Men... om du spiser for lite/eventuelt er for dårlig på å brenne ketoner (ennå) så kan det hende du forlanger for mye av deg selv? Kroppen må ha *noe* å gå på, det er klart.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat