Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 13:30   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobok - Hexeberg

Akkurat nå kan du få boka "Frisk med lavkarbo" for kr 79. (Jeg får på ingen måte betalt for å reklamere eller noe sånt, det bare virket relevant her!)

Ellers så er det også Hexeberg som står bak den nettbaserte Lavkarboklubben - det koster litt å kjøpe medlemsskap, men det kan jo også vurderes som et alternativ. Der får man anledning til å stille spørsmål direkte til diverse eksperter, oppdatert kostdagbok, diskusjonsforum og oppskrifter. (Jeg tror jeg ville funnet tilstrekkelig informasjon på det nettstedet til å klare meg fint uten boka, men folk har jo forskjellige preferanser hva angår informasjonsformat...)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat