Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 21:52   #4860
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, det er rolig her nå, Maria. Jeg går innom med jevne mellomrom. Hender jeg skriver litt her og der også, men det bir liksom ikke det samme som i fjor på denne tiden

Høres ut som du har slitt Maria-vennen, sender deg en stor trøste klem og krysser fingrene for at alt blir bedre framover

Så bra at du har fått motivasjonen til å starte på nytt igjen. Ønsker deg masse lykke til - er jo ikke mange kiloene du skal ha av, men det er jo ofte de siste få kiloene som klamrer seg hardest til kroppen
For meg er det liksom ikke noe alternativ lengere - slik har jeg tenkt å spise resten av livet - dette er slik jeg lever nå. Folk er vandte til at jeg sier nei takk når jeg er på besøk - de fleste har faktisk begynt å kjøpe inn nøtter, bær eller lignende for å ha noe å by meg på -Og hjemme synes jeg det går av seg selv. Har fast kveldskos med bringebær/blåbær med fløte og er stadig vekk overrasket over hvor mange liter fløte jeg kan tylle i meg i løpet av en uke uten å legge på meg ett gram Akkurat som om kroppen nekter plent å legge på seg så lenge den får lavt med kh, lurer mange ganger på hvorfor jeg ikke oppdaget denne magien tidligere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat