Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 22:14   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor fort går man ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Har nå tilbakelagt 16 dager på lavkarbo. Kun 2 kilo er borte Hadde vært i tankeboksen en måneds tid, og bestemte meg for å starte da jeg fikk påvist lungebetennelse. Topp med lavkarbo når man går på dobbel dose antibiotika i tillegg til høydose Prednisolon. Var redd for å legge på meg av medisinen, men istedet for å ta av sto vekta stille. Trives godt med kostholdet, og vet jo at i forhold til det kostholdet jeg hadde tidligere er jeg jo bare nødt til å gå ned i vekt Noen som har samme erfaring?

KUN 2 kg når du i tillegg har vært sjuk. Seriøst: Det er KJEMPEBRA!
Det får da være grenser hvor mye man forventer av en kropp som prøver å komme seg av lungebetennelse. Spesielt når 2kg på 16 dager i utgangspunktet er fantastisk vekttap.

Man går ned i vekt, men noen ganger trenger kroppen tid til å tilpasse seg og noen ganger er kroppen for stresset til slippe kiloene. Men la den f tid p seg, kos deg med den gode maten, så skal du se resultater.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat