Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-06, 13:34   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Ketolyse og trim

Opprinnelig lagt inn av kibbern

Tusen takk for superkjapt og oppklarende svar.

Da var min usikkerhet ubegrunnet. hehe .. Da er det bare å kaste på seg noen trimklær å luske seg en tur ut i høstmørket mens motivasjonen fortsatt er til stedet

Ha en fantastisk aften!

Hei
Godt nyttår. Jeg håper det har gått godt for deg å komme gjennom jul og nyttår. Nytt år nye muligheter.
Når man er i ketose, har man ikke karbohydrater til hard fysisk belastning som man må avstå fra. ( Man merker det som utmattelse, hvis man tar seg for kraftig ut). Gleden ved ketolysekuren er at det man mister når man trimmer og vekten reduseres nettopp er fett. Det forsvinner fra mage lår, ende etc, der du ønsker det skal forsvinne. Med mye protein i dietten og regelmessig moderat mosjon bevarer eller styrker du musklene.!
Godt Ketolyseår

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat