Tråd: Lungeemboli
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 22:04   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lungeemboli

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

jeg syns jeg har fått masse oppfølging jeg! Har ikke vært så mye hos legen siden jeg hadde kyssesyke i tenåra!.... Det er faktisk legen som har initiert det meste, jeg bare skulle avkrefte bronkitt og måle blodprosenten jeg, har som nevnt fått henvisning til flere prøver. Det var bare å finne tid til det da.
(også er jeg livredd for å bli sykmeldt, for det er absolutt ikke et alternativ....)

Jeg tenkte vel mest fra sykehusets side! Fastlegen har jo ikke det utstyret og den eksperisen sykehuset har og må bare henvise. Ble det tatt prøver da du sluttet på fragmin? Hvorfor ble du ikke satt på Marevan om de trodde det fortsatt satt noe der? Hvorfor prøvde de ikke å finne ut av det? Hva om den løsner og går til hjerte/hjerne?
Å nei, du har nok ikke blitt fulgt godt nok opp, nei! Herlighet, dette er jo snart et år siden!