Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 12:39   #70
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Tilvenning og kastrering av katt

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg vet du sier at du vil avslutte diskusjonen. Men jeg lurer veldig hva du tenker om hester jeg? Har du vært borti hingster? En hingst som blir sterilisert og ikke kastert beholder hingstenykkene og blir for resten av livet dømt til å leve et liv i ensomhet. Naturlig er det kun EN hingst i en flokk. En hingst som blir kastrert beholder alle nykker og vil sannsynligvis slåss enormt med en annen hingst. Dette er uforsvarlig for dyrene selv. I vill tilstand har disse mulighet for å skaffe seg egen flokk, det er ikke mulig blandt tamhester. Hva gjør man her da?

Jeg mener mye om mangt, men kan dessverre ikke påta meg oppgaven med å være forumets orakel ved alle dilemmaer omkring dyrevelferd.

Forøvrig tror jeg ikke jeg er i stand til å redgjøre mer presist for hva jeg mener om visse måter å holde kjæledyr på, og hvorfor jeg mener det, enn det jeg allerede har gjort.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat