Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 17:28   #16
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 35
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Handler du i butikk?

Opprinnelig lagt inn av ninaheg, her.

Jeg er så enig så enig i det du skriver silje21. Jeg har aldri jobbet i butikk, men som kunde så ser jeg det samme som deg- noen folk har man lyst til å klappe til, og man blir ikke en dårligere butikkansatt av den grunn. Vi har alle lyst til å ha det hyggelig på jobb uansett hvor vi jobber, vi ønsker at folk skal vise respekt enten man jobber sammen eller det blir kundeforhold. Synes du kunne printet ut lappen og hengt den på døra i butikken jeg Jeg trives veldig godt i min nærbutikk og handler der så å si hver dag de hilser, smiler, er behjelplige men uten å være masete. får også mye skryt over snille barn i butikken, eller forståelse over at et barn skriker. Jeg jobber som dagmamma og har ofte med meg 2-4 barn i butikken. Så du som er ansatt i butikk, kan jo bli flink til å skryte av de med "snille" barn eller til barna. dette er noe foreldre setter pris på og kanskje noen med "umulige" barn hører dette og tenker over det neste gang?
og alle har vi dager hvor vi er litt ekstra slitene og ting blir forverret.

Thihi kanskje lager flyers(staves det slik o.o?) å putte i postkasser rundt omkring hehe huff neida.
Hos oss er det (heldigvis for meg <.<) egentlig ganske lite shopping med barn. Men til gangs er det alltid de samme som har med seg sine små, og alltid de samme voksne som ignorerer omtrent alt barna gjør, så vi som jobber må ta tak i det. veldig kjedelig.

Og ja, det var en av de dagene jeg var ekstra sliten og frustrert denne "lista" ble til hehe

Oooh ja også en ting til, til lista : Jordbærkurvene skal ikke bugne over! de er pakket "flate" i toppen av en grunn, og kurvene veier stort sett omtrent det samme, alle som en. så¨lenge ingen går å fyller over i sin egen kurv fra de andre kurvene.. for å få mest mulig selv.

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat