Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 12:27   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dette her med å drikke masse vann...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vi er forskjellige. Det kan være noe i alternativene dine som kroppen ikke liker (like godt som rent vann). Andre kan jo tåle det helt fint.

Definitiv, jeg tåler nok ikke søtstoffene, kroppen mener nok det er gift. Rearger ikke på stevia i mat, men på feks fun light. Men jeg får altså samme reaksjon om jeg ikke drikker nok. Merker godt på fingrene om jeg drikke 2 og ikke drøyt 3 liter i løpet av en dag. Fingrene hovner opp og blir stive. Jeg drikker forøvrig mye vann med noen dråper sitronsaft i hvert glass.

En annen god sommerfavoritt er en mugge med vann, noen isbiter og en liten neve frosne bringebær, skogsbær el.l. Ungene elsker denne drikken, enda det ikke er søtt i. Men for mye bær gjør at det smaker surt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat