Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 12:51   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dette her med å drikke masse vann...

Jammen atte, jeg er jo så og si aldri tørst! Trenger bare drikke for å skylle ned medisiner, jeg, ikke som tørstedrikke som mange ynder å kalle det!

Glemmer jeg å ta morgenmedisiner feks kan jeg gå opp til 8 timer etter at jeg har stått opp uten å drikke noe som helst om jeg ikke skal drikke cola zero, som jeg drikker fordi det smaker godt, ikke fordi jeg er tørst!
Drikker et glass vann tl middag for å skylle ned maten, men det er bare for syns skyld, liker det overhodet ikke og grøsser nesten for hver slurk!

Og vann med sitron/appelsin/agurk/bær etc er nesten enda verre enn rent vann! Gir en grusom, lapp ettersmak i min munn!

Jepp, jeg er sær på drikke! Men jeg spiser nesten alt, da!