Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 12:16   #80
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tilvenning og kastrering av katt

Opprinnelig lagt inn av *Røyskatt*, her.

Vi har egentlig bare rom med masse sånt i, men pusen skal få ligge her i stua, i babygrinda. Den er så høy at han ikke kan hoppe over. Så legger jeg gode tepper i bunn som det er ikke er så farlig om han spyr/tisser etc på. Da kan jeg følge med ham og.

Badet er ikke så bra i vårt tilfelle, siden vi har en toåring som springer på do i ett sett, og er litt for glad i pus. I babygrinden er han trygg for hender som bare skal kose litt og.

Skal hente ham om litt over en time. Gruer meg litt.. Er redd for at han har vondt, men narkosen sitter vel i ganske lenge.

Høres glimrende ut med den babygrinda.

For våre katters del så virker det som dyrlegen satte nok narkose til at "ingenting" var veldig vondt.... Fyllesyk katt synes jeg er morsomt, og så får jeg så dårlig samvittighet over at det er komsisk at jeg får hel fysisk vondt. Men det virker ikke som at katten hadde det vondt ut over stoltheten. Dagen etter har våre hanner vasket litt ekstra, men så har det vært over.