Sv: Juni 2012
Hei
Her går det så det suser. Prøver å ikke la kuren få så stor del av livet mitt. Jeg vet hva jeg kan spise, og jeg spiser kun det.
Vi griller en del, og da griller jeg mye grønnsaker sammen med kjøtt. Har ikke en eneste gang siden 1. juni spist annen middag en familien. Det er jeg som handler og som lager mat og jeg legger det opp slik at vi spiser det samme. Jeg velger bare bort potet, ris og annet jeg ikke kan spise.
Har målt med stick 2 ganger, og da var det utslag på begge.
Jeg har ennå ikke målt og veid ennå, så jeg har egentlig ikke peiling på hvordan det går. Føler ikke så mye endring i energi egentlig. Hadde mer energi forrige gang husker jeg.
Var på løpetur på 1 time og 10 minutt her om dagen hvor de første 19 minuttene var opp ett bratt fjell. (Stoltzekleiven ) Er veldig sur i beina når jeg begynner økten. Det går som regel over.
Å gå i trapper er ganske tøft. Lårene stritter i mot.
Tenkte å veie og måle i morgen.
Helgen blir tøff. Jeg skal på fotballcup med laget jeg trener i helgen. Vi skal bo på skole med fellesmåltid. Kan ikke tenke meg at det er spesielt lavkarbo-vennlig. Må nok prøve å ha med forskjellig mat og spise det kaldt. Noe kjøtt, kan jo kjøpe nygrillet kylling på butikken på lørdag. Det går seg nok til. Har ikke så lyst til å ta en pause nå mens kroppen kanskje er i ferd med å få opp dampen.
Igjen; litt om alt. :-)
Aragorn

|