Sv: Superas oppussingsprosjekt
Vel, nå er jeg ca ferdig med oppussingen da. Budsjettet ble ca som forventet, det. Snekker-posten ble mye større enn forventet, men andre poster ble heldigvis mindre enn forventet. Alt i alt gikk det veldig greit. Ingen store, stygge overraskelser. Huset er i god stand. Vi fant én råtten bjelke et sted jeg ikke skulle rive, men vi fikk gravd bort det råtne og erstattet med nytt tre.
Hehe, svart høyglans ser utrolig stilig ut, ja. Det er sikle! Men selv om jeg ikke har barn, så ville jeg ikke ha det en gang. Man ser virkelig alt på det... Hvit høyglans er mer tilgivende for fingermerker. Broren min har hatt grått høyglans i en leilighet han bodde i, men jeg syntes ikke det var særlig fint. Jeg ville heller ha mørkt enn høyglans, så jeg endte opp med mørkt, matt kjøkken. Mange her på forumet prøvde å snakke meg fra det fordi man blir så lei et mørkt kjøkken. Det er tydeligvis folk som ikke kjenner meg så godt. Vennene mine kommenterte at kjøkkenet var meg.
Haha, svart høyglans med hvit benkeplate er jo dobbelt utilgivelig. Jeg har bodd med hvit benkeplate, og det er noe herk. Den ser skitten ut etter en dag uten vask. Den må være nyvasket for å se ren ut. Men man kunne i alle fall klore bort flekkene som kom da. Men myyye greiere at man ikke ser småflekkene i det hele tatt.
Jeg ser ikke problemet med svarte vegger? Du kunne jo malt med tavlemaling, så kunne du skrevet med kritt på veggene!