Sv: Kvinner skal ha kurver, mener VG's vektklubb
Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.
Nøkkelordet er "større rumpe" Tror det går en alarm inni hodet til de fleste kvinner da! Du må tilpasse kommunikasjonen din! Vi vil gjerne ha rundere rumpe, mer sprettrumpe, bedre ratio mellom liv og hofter (du kan jo fremheve smalere liv, uten å nevne større hofter) - bruk ord som gir positive assosiasjoner, rett og slett 
Vi vil ikke bli større, vettu (det er helt klart en manneting!) - men mer veldreide 
(Dessverre er det mange, særlig unge, som bare vil bli tynne, slik du nevner - så ja, veldig bra at VGs vektklubb faktisk har en sånn artikkel )
Enig! Jeg har i grunn alltid ønska meg mer rompe, men nå som jeg har klart å knuge meg innenfor en normal midje/hofte-ratio, så er det ikke for ille lenger.
Ellers håper og tror jeg at når jenter blir kvinner har de vokst av seg ensidige idealer, og setter pris på versibiliteten. For den er jeg litt forkjemper for, at vi kommer i mange fasonger vi osgå. Jeg sukker litt tungt når det kommer det ene etter det andre bildet med fyndord av Marylin Monroe (som jeg før øvrig synes er dødsflott) og hennes like på facebook, samt smarte sitater som "skinny girls are for wimps", som at det eneste rette i andre enden er å være superkurvete. Ikke at jeg er så veldig skinny akkurat, men jeg er definitivt ikke noe timeglass.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|