Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 18:20   #15348
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

De fleste av dere synes nok at dette er en trasig veske, men siden sambo jobber innen flyverdenen har jeg lett etter denne lenge. Jeg fant den minste utgaven i dag på en butikk, men de skulle ha 1500,- kr for den. Nå kan det kanskje se ut som om jeg får den største av dem til 1100 kr! Inkl ALT! Veska er stooor, bildet lyver litt. Mer som en bag?

Låsen er ekte flysetelåser... Reimene er også genuine. Jada, vet jeg er sær!

Da har jeg fått veska! Den er akkurat slik jeg trodde. Jeg betalte 1100 kr for veska med frakt og da jeg hentet den på posten betalte jeg 178 kr for at veska hadde vært innom tollvurderinga(?). Uansett, veska ble ca halv pris av hva den ville ha kostet i Norge! Skal bestille den minste varianten også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥