Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 22:12   #453
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Lille M, her.

Hei.
Tenkte å lure meg inn her en tur. Vi er prøver på 20 mnd. På vei til Ivf. (forsamtale i september.) Har prøvd det meste av andre hjelpe metoder. Men nå tenkte jeg at kansje lavkarbo kn hjelpe oss litt på vei. Vi vet hvor problemet ligger. Det er mannen som har litt lite svømmere. Men det skader jo ikke at jeg er i form. Vi har klart det før. Dette er et søsken forsøk.
Det jeg lurer litt på er hvilken diet dere går på? Har lest litt om denne "spis deg gravid" boken. Kiss dietten. Men kan ikke finne noe om den her inne. Jegh ar prøvd meg på lavkarbo før. Men følte det ble litt stress. Nå er motivasjonen litt bedre. Det eneste problemet er det snart er feire. :=0

De fleste her inne holder seg nok til lavkarbo,siden dette er et lavkarboforum

Masse lykke til

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat