Jeg trenger sårt noen tips ...
Jeg håper på mange svar her. Vet det er mange flinke og koselige mennesker innpå her.
Vil først starte med å fortelle om meg selv veldig kort.
Jeg er en jente på 23 år, som ble mamma allerede i en alder av 18 år. Før dette svangerskapet var jeg veldig slank og veide rundt 60 kg. I svangerskapet la jeg på meg 20 kg, men disse forsvant fort etter fødselen.
Etterhvert ble jeg aleine med datteren min og spiste altfor mye usunt og store mengder.. Etter et par år møter jeg han som nå er samboeren min og vi har nå fått et barn sammen. Med dette svangerskapet røk det på desto flere kg... Og nå sitter jeg her da... Veier 93 kilo!
Jeg stenger meg ute fra å være med på sosiale ting, for jeg vil ikke vise meg frem. Jeg vil ikke ut i sola om sommeren, for det blir så varmt og jeg finner ingen lette klær å ha på meg- ingenting passer!
Hater meg selv om dagen... Må gjøre noe med dette....
Og det er her jeg håper dere kommer inn- jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal få til dette. Jeg føler jeg har vært innom alle mulige kostholds og slankemetoder... Jeg vil ha en livsstils endring. Jeg har prøvd easy life shaker og holdt ut to uker. Holdte på å besvime flere ganger og hadde ingen energi. Sånt fungerer ikke når man har barn og skal være der for dem i hverdagen. Jeg har prøvd å bruke vektklubben på VG- telle kalorier.
Jeg har prøvd Grete Roede på nettkurs, men dette må være det mest tungvindte opplegget jeg har vært borti. Trodde man skulle få god oppfølging osv, men nei...Og nettsidene var tunge å bruke.
Også var jeg her igjen da... Er vel bare 2 mnd siden jeg bestemte meg for å spise lavkarbo. Men så sklei det ut. Mitt første mål var å spise ketolyse, for jeg ville gjerne ha en rask vektnedgang. Jeg har kjøpt Lena Beatrice sin bok, fotballfrue sin bok, Ketolyse boka, lavkarbo oppskriftsbøker... Men likevel sleit jeg med hvordan jeg skulle legge opp dagsmenyen og spise variert...
Jeg vil gjerne klare dette. Tror dere lavkarbo eller ketolyse er det rette for meg? Er man garantert en vektnedgang?
Kan dere komme med noen konkrete start tips?
Det eneste som har skjedd med all min "VINGLING" innen kosthold er at jeg har gått opp i vekt 
Hilsen meg, som trenger tips og råd...  Gråter nesten hver kveld for hvordan jeg ser ut 
Håper noen har lyst til å svare meg. Setter veldig pris på det. Kanskje noen har noen solskinnshistorier å komme med?
|