Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-12, 16:42   #9
LaLa77
Medlem

LaLa77 sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 48
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg trenger sårt noen tips ...

Har lyst til å komme med et innspill her jeg også.
Selvfølgelig kan du klare dette!
Men den aller største jobben med dette er å ha med seg hodet. Du kan velge hvilken som helst retning her inne, og ja du kommer helt sikkert på sikt til å gå med i vekt. Men uansett hva du velger er det aller viktigste å innstille hodet ditt på hva som kommer, og lage en plan.
Ja, du kommer til å bli drittlei, sannsynligvis så kommer du til å miste all energi i en periode, og det er ikke hver uke du kommer til å se at du går ned. Du kommer til å ha lyst på mat du ikke skal spise, det kommer til å bli vanskelig at andre rundt deg spiser ting du har yst på, og du kommer til å få kommentarer på hva du spiser.
Dette kommer du til å måtte takle i lang tid fremover, helt til den dagen du merker at dette er riktig for meg, og jeg trives med denne maten. Ser du på det som en kjapp kur, så kommer det ikke til å gå.

Dette høres sikkert veldig depressivt ut, men det jeg prøver å få frem er at du må bestemme deg. Dette MÅ være det viktigste du gjør for deg selv, slik at du klarer å takle alle de fristelsene og nedturene som kommer til å komme.

Lavkarbo, er som alle andre måter å gå varig ned på, ikke en «enkel» løsning. Du kommer til å måtte jobbe for det, men igjen, selvfølgelig kommer du til å klare det hvis du vil, og det er viktig nok for deg J

I tillegg, planlegg, planlegg, planlegg. Det er det aller viktigste du kan gjøre for å unngå å gå på en smell, og ikke få det til.

Masse lykke til!

LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat