Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-12, 14:41   #142
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningstråden for juni 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Synes dette ser ok ut, Milena. Husk også å øke belastningen fremover slik at du ikke stagnerer.
Det jeg vil anbefale deg, når du har fått bygd opp selvtillit og styrke, er å kutte ut apparatene så mye som mulig til fordel for frivekter.

Tusen takk Gamlebyen. Jeg skal øke litt og litt. Og ja, målet er etterhvert å gå over til frivekter. Men, er litt for usikker ennå og prøver å unngå skader. Og så vil jeg ikke se dum ut...

Men, når jeg etterhvert går over til frivekter, da blir jeg nødt til å gå litt ned på tyngde til å begynne med? Tror nok det er mye vanskeligere å løfte 35 kg frivekter enn 35 kg på apparater.