Sv: Juni 2012
Da var det på tide å komme i gang IGJEN. Herregud jeg håper virkelig dette er siste gangen jeg sier det. Har i løpet av det siste halvåret slurvet så utrolig mye med kosten at det er skummelt. Det ble plutselig helt vanlig å bestille mat fra pzzabakeren flere ganger i uken. Hvor dum går det an å bli? blir helt oppgitt over meg selv.
Startet opp forrige mandag med en vekt på 92 kg. Det vil si at mitt forsøk på å gå ned julekiloene feilet stort, og jeg har nå enda mer å gå ned enn jeg startet med. Har faktisk gått opp 14 kg siden oktober. Og den vekten har jeg nå tenkt å gå ned igjen!!!
Er faktisk veldig fornøyd med resultatet etter den første uken. Er allerede nede i 89 kg. Så det er jo en fin start yay ^_^. Håper det går (nesten) like fort fremover også. Målet mitt er vertfall å komme ned til 85 innen 15. juli, og 80 kg før skolestart, slik at jeg kan gå med yndlingsjakken min igjen, hehe. Håper ivertfall å kunne klare å komme inn i bunaden innen min kusine skal konfirmere seg i mai, og da må jeg ned i ca 72 kg...
Så har med andre ord mye jobb foran meg, og håper derfor at det er greit at jeg joiner dere, slik at jeg ikke trenger å gjøre det helt alene.