Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Festina, du snakker om at du opplever litt mindre smerter med mer kh, kan jeg dele en tanke der mon tro?
Fettcellene er kroppens lager for ganske mye, ikke bare fett, men også tungmetaller og ting som ikke er bra for kroppen kan ende opp der. Så lenge man da ikke har fettforbrenning av kroppsfett, vil ikke dette gi reaksjon i kroppen, men kan det være at når man da spiser lavkarbo, og fettcellene "åpnes" så åpnes det samtidig for rusk og rask som har ligget lagret der og at det er det kroppen reagerer på? Bare noen tanker...
Bare noen tanker sier du... Det er ganske skremmende tenker jeg; og klart at mye dritt kommer fram hvis/når fettcellene åpner seg. Fysj... Er det noen måte å kunne finne ut av det på? Og neste spørsmål blir da om det er nødvendig å finne ut av det? Jeg har forsøkt detox vha fotbad noen ganger; da kommer det diverse farger/grums. Vet ikke om det er tilfelle at fotbadet faktisk trekker ut slagget men noe var det nå i vannet da jeg var ferdig...
Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.
Da veier vi det samme Tarato. Stått stille en god stund her også. Faktisk to kg opp fra minstenotering... Jeg er 173 cm høg. Bikini ja... Og prøverommet....ikke artig! Men jeg har funnet ut at jeg må tenke at jeg ikke tjue år lengre, rette meg opp ryggen og se selvsikker ut. Det er bedre enn å synke sammen i ryggen og vise at man ikke liker kroppen sin. Men gleden i år var jo at bikiniene fra i fjor var alt for store, så jeg måtte kjøpe nye det var artig det
Ellers har jeg gått fra vann til funlight i det siste og det er vel ikke noe bedre enn Pepsi Max... Kanskje vi skal slutte samtidig?
Fun light er nok ikke såmye bedre, men gir ikke samme suget som PM gjør - for min del hvertfall. Jeg bruker å ha i noen dråper i vannet på kveldene/eller i farrisen for å ha litt variasjon over alle litrene med vann jeg bruker å drikke. Når jeg drikker vann ja
Det er godt råd å rette seg opp i prøverommet; dissemagen blir litt mindre også da . Jeg vet jo det er dumt, men jeg føler meg alltid så enormt mislykket når jeg skal kjøpe bikini; alle ønskene, drømmene osv som jeg ikke helt har nådd kommer så veldig til syne... Men nå er bikinien vasket opp, og klar til bruk. Trøster meg med at den var veldig fin da! Særlig overdelen så får jeg nå la være å se nedover . Mannen min er nå bare så god, han er bare så flink til å ikke si noe "feil" til meg når jeg er i bikinimoduset. Kanskje fordi han liker meg med minst mulig klær på?? 

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|