Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-12, 01:22   #244
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Må bare le!! Nå har jeg lest meg gjennom hele tråden din - og da jeg skrev mitt innlegg leste jeg kun første side (hadde nettopp fått nett, var sliten av oppussing osv osv - så rett og slett ikke at her var mange flere sider )

Nå kan jeg bare ta av hatten for deg! Dæsken jeg er imponert!! Sitter jo med samme avgjørelsene som du hadde, og det er jammen ikke nekelt. Man skal jo tenke en slags helhet også,samtidig som at alle detaljene skal plasseres. Du har laget deg et råstilig hjem

Jeg valgte hvitt, sort og rødt som farger i stue og kjøkken (huset er rødt, og en hel vegg er vinduer fra gulv til tak, og verandaen er malt i samme farge som huset: valgte derfor fondvegg tapesert i en moderne tapet i samme rødfarge), men har lang vei igjen til jeg er i mål. Da var det supert å lese dette som inspirasjon til neste dyst!! Post flere bilder når du har teglet ferdig pipa er du snill (det var jammen dyrt!!)

__________________


Lev livet- hver dag

Sist redigert av aktivjente : 26-06-12 kl 01:27.
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat