Sv: Hva leser du nå?
Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.
Eg tok ei pause i Den glemte hagen (som ikkje starta så vanvittig bra, for å vere ærleg)
Har hatt samme erfaring med den boka, prøvde å begynne på den to ganger, men ga opp i irritasjon et stykke inn i boka den andre gangen. Leste de kritiske anmeldelsene på amazon og skjønte såpass som at jeg ikke kom til å like resten heller, men skummet gjennom den (hoppet over mye). Bortkastet tid og penger synes jeg . Merkelig nok, siden jeg synes å huske at jeg likte "Tilbake til Riverton" ganske godt. Ikke verdens største litteratur den heller, men likevel ...
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
... Har nettopp, i mangel på noe bedre, lest "Veronika må dø". Alle Coelho-fans, tilgi meg, men jeg ble atter minnet på hvorfor jeg alltid får lyst til å gi han en smekk i bakhodet hver gang noen prakker på meg noe av disse såkalte livsvisdommene hans. Makan til oppskrytt mann med sans for selvfølgeligheter og styltete dialog! Grrrr!
Fnis Du mener vel "Veronika vil dø"? Men jeg forstår ønsket om å ta livet av karakteren i en kjedelig bok 
Har bare lest "Alkymisten", men det er fryktelig mange år siden ...
Jeg ser heller enn leser om dagen, Perry Mason fra 1957 på DVD. Herlig Det er jo filmatiseringer av bøkene (som jeg har lest tidligere), så det teller vel? 
Sist redigert av Huldr : 27-06-12 kl 00:39.
|