Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-12, 10:08   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Muskler veier mer enn fett, sant?

mage-tarm-innhold: 1-2kg, full blære 1l/kg ... vann i musklene etter oppkarbing eller hard trening 1-5kg... vannsamling ifm med mens o.l. 1-2kg. Og så har vi andre ting som påvirker vannsamling som kortisol og alkohol.
Alle faktorer slår sjelden inn samtidig, heldigvis. (Men det hender jeg får det sånn som det der etter helger hvor det har vært frislipp av karbohydrater/usunn mat som gjerne både er salt, søt, fet og ikke har næring, men tilsetninger og spesielt om det skjer i kombinasjon med alkohol og gjerne også brudd i søvnrytmen. Jeg er ikke 20 lenger og kroppen godtar ikke den samme julingen som før... og godt er kanskje det. )

På under en uke går man dessverre ikke opp kg i muskelmasse men gram...