Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-12, 14:06   #2
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Vekten går opp - ikke ned..

Masse tid på å lage lavkarbomiddager? Middagen tar vel ikke lengre tid å lage selv om du ikke har poteter til den? Jeg får inntrykk av at du leter etter en unnskyldning for å begynne å leve usunt igjen her. Ønsker du ikke å holde deg frisk?

Jeg mistenker at du nå er kommet såpass ned i vekt at du med fordel kunne ligget litt høyere på karbo enn 10 gram. En forsiktig økning til 20-30 gram, gjerne ved hjelp av mer grønnsaker, kan nok kanskje være en løsning.

Ellers så forstår jeg ikke helt det der med å kjøpe inn en masse treningsutstyr for så å bruke det noen uker før man går lei. Hvorfor ikke heller melde deg inn i et treningsstudio, der du får både skikkelig utstyr, veiledning og motivasjon til å trene? Og samtidig slippe å fylle opp huset med tørkestativer som er for kjedelige til å trene alene på over tid?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat