Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-12, 17:04   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Muskler veier mer enn fett, sant?

Opprinnelig lagt inn av Matmomsen, her.

Hvis du legger på deg en kilo muskel ville du ha fylt litt i overkant en kubikk desimeter. mens hvis du hadde lagt på deg en kilo fett ville du ha ha fylt circa 9/10 deler av en kubikk desimeter, ergo en kilo fett veier like mye som en kilo muskel, men likevell vill du ha en større kropp hvis den er fylt med 10kg muskler en 10kg fett. så man kan på en måte si at muskel veier mere en fett (noe som jeg tror han mente med spørsmålet.)

Har jeg sagt noe annet? Uansett hvordan det vris og vendes på, ingenting VEIER mer enn noe annet, gitt at det er likt antall gram, kilo, tonn whatever. Da kan man jo alltids mene hva man vil, det blir ikke mer sant av den grunn.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat