Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-12, 17:04   #16
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Når kroppen er i konstant stressmodus

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Helt enig med Kanutten at du skal søke proff hjelp og ikke vente altfor lenge.For mange år siden prøvde jeg alt mulig på helsekost for å få sove.
Å roe meg samtidig,men det virket ikke for meg.Jeg har hatt også fibromyalgi,og mye uro og spenning i hode..stressende jobb.

Jeg hadde psykomotorisk terapi i 13 år og sluttet for 1,5år siden.Klarte ikke mer økonomisk,og begynte å trene istedenfor.Men savner fortsatt de timene hos terapeut,som var så flink,og vi kunne prate om alt mulig,alt som plaget meg.Mange har opplevd noe i livet som kan påvirke dem veldig senere..Uansett om det var barndom,skole,ekteskapet,skilsmisse,jobb,sykdom..S jel og kropp henger sammen..

Nå har jeg hatt min første time hos putta. Det var liksom enn opptakstime for å se om jeg var egnet eller ikke. Damen klemte og holdt på. Sa "flagg" hele tiden og jeg fikk beskjed om å komme tilbake til høsten. Hele kroppen min er forknytt. Det finnes ikke EN muskel som klarer slappe av.

Jeg gleder meg til å begynne. Men det er psykisk hardt og jeg må regne med mange tårer. OG jeg bør ha fri dagen derpå. Det vil si at jeg ikke kan øke i stillingsprosent ennå samt at jeg må ta timen sist på en arbeidsdag... Lurer på hva sjefene sier til DET da..