Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-12, 22:39   #609
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Så spennende med en slik tilnærming da Fedona! Fikk du urter som er spesielt tilpasset deg eller generelt? Hvordan kom du på å gå til en lege gjennom dem? Og har de lege tilgjengelig hele tiden? Har masse spørsmål!

Jeg fikk urter som er tilpasset meg. Jeg var hos en annen i høst, som også kom fra India i ens ærend for å hjelpe nordmenn. Jeg har vært på kurs med Art Of Living et par ganger og har en venninne som jobber med de. Gå inn på artofliving.no og les om de og Guruen Sri Sri Ravi Shankar. Han er flere ganger blitt nominert til Nobels fredspris. De har kurs i flere byer rett som det er. Jeg ble vel kontaktet av de fordi jeg hadde vært på kurs samt min venninne. Hun var med en lege en hel dag med pasienter og var helt sjokkert over hvordan de traff på sykdommer bare med å føle på pulsen. Jeg kjøpte urtene på artoflivingshop.eu alle kan kjøpe der og det står forklart hva de ulike urtene er. En av de hun anbefalte meg gikk også på forbrenningen Spør i vei om det er noe mer du lurer på de har leger som kommer til Norge av og til, de er ikke her hele tiden. Men ganske ofte

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat