Sv: Ketolyse - campkilo
Hei
Jeg må bare si at her har Lillemy71 gitt veldig godt svar. Jeg vil bare tilføye: vær disiplinert når det gjelder den daglige mosjon. Legg evt inn styrketrening 2 gg pr uke for å optimere fettforbrenningen i musklene.
Reduser litt på fettmengden og spis en blandet salat med protein(kjøtt/ost) til lunsj. Grønnsaker til middagen.
Lykke til
Torkil 
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Du har ca 10 kg igjen til målvekt, eller? Da kan det være at ketolysekuren ikke det mest effektive for deg lenger, dette skriver bl.a. Torkild om. De 10 siste kg er de hardeste å få av, det er i hvertfall min erfaring (stillstand på 2 året..... ) og mange andre sin erfaring. Man må ofte bli veldig disiplinert når man nærmer seg målvekt og ikke pøse på med fett, meieriprodukter osv.
Legg alt du spiser i løpet av en ukes tid inn på diett.no å får du en grei oversikt over hva du egentlig får i deg. Både kalorier og næringsfordeling. Kanskje du blir overrasket og finner en del å endre på? Mange, inkludert meg selv som har fått en overraskelse ved å gjøre dette og funnet ting som kan endres på. Post gjerne resultat fra diett.no så kan vi gi deg pekepinn videre på ting du kan endre på
Den dagsmenyen du har lagt ut, er den typisk for deg eller? Det ser ut til å være faktisk litt lite mat og ikke minst alt for lite grønnsaker. Bruker du me meieriprodukter, kan i såfall være en ide og kutte ned på det.
Jeg vil ikke anbefale deg CampKilo. Dette er en ekstremkur med "rare" produkter. Sats heller på ren, ubehandlet mat som lavkarbo tross alt er. Sjekk hvor mye kcal du får i deg og ta kontroll. Rent kjøtt/fisk/fugl (ca 150g) med masse grønnsaker og f.eks olje til dressing fordelt på 3-4 måltider. Kanskje er du en av de som trenger å gå litt opp i kh for å slippe vekten, sjekk da ut f.eks Fedon sitt opplegg? Trening/fysisk aktivitet er også viktig for å få ned vekten.
Hvor lenge har du forresten holdt på med ketolysekuren og har du vært i ketose hele tiden?
|