Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-12, 20:40   #25
mamma_møø
Medlem

mamma_møø sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
mamma_møø er ny på veien

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

...Dette er fortsatt uniformen min mesteparten av tida også.

Men det jeg har "oppdaget" i takt med vekttapet er at selv når kroppen min er normalstørrelse er jeg jo begrenset til det utvalget av klær som butikkene velger å ha inne etter sesong og trend. Og det er faktisk ganske snevert når man feks foretrekker et buksesnitt som har vært ute av motebildet i noen år.

Nå har jeg akkurat brukt et par timer på litt nettshopping, siden jeg trenger noen nye gensere/ topper. Og innser at grunnen til denne stilen er at det er "safe" og trygt og sikkert og anonymt. Iallefall inni hodet mitt. For jeg har sett noen kule plagg som ikke er svarte, men som jeg ikke er tøff nok til å gå med. Så handlekurven ble "all black" denne gangen også.

Kanskje jeg klarer å komme bort fra bare svarte topper når selvtilliten blir litt bedre? Forhåpentligvis vil den bedre seg når kiloene blir færre (noe som kan bli lenge til om ikke jeg skjerper meg igjen!!)

Anyways: "stilen" jeg har nå hører nok sammen med vekta og størrelsen på kroppen - og mangelen på selvtillit og selvsikkerhet.

mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat