Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-12, 17:06   #15465
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

I ett bryllup på ca 100gjester, hva er reelt å sette opp som alkohol budsjett? Vi står for alkohol hele kvelden å hva bør jeg regne i mat (har ikke bestemt meny enda men vil ha noe å gå etter ihht oppsett av budsjettet)

Skal du lage mat selv eller bestille, skal dere leie et sted eller ha det fek "på låven"? Satser du på 3- retters eller sodd eller spekemat?
Skal dere ha åpen bar, eller kjøpe inn alkoholen selv over tid?

Mange ting som spiller inn! Vi leide et sted der de lagde maten, så vi betalte pr kuvert. Mener det var 560,-, men det var 17 år siden.
Mamma sto for alkoholen og vi fikk alle osmikke skulle bruke kvotene sine til å kjøpe for oss de 2 siste årene før bryllupet! Kjøpte bare vin og øl her i landet!
Laget all maten til konfirmasjon for 4 år siden, kjøpe inn i løpet av året før på tilbud etc og slapp billig unna til 30 pers.

Så hvordan du vil ha det, har enormt mye å si for sluttsummen!