Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?
Opprinnelig lagt inn av StineH, her.
Det stemmer nok ganske godt.. I 2004 var jeg fjorten, så kan se for meg at jeg likte rosa bukse da.. ^^,
Haha.. Hørtes ut som en god idè...
Klart, de klærne som ikke passer er jo gulerot. GLEDER meg så utrolig til de passer igjen! 
Jeg var 20, men ikke for gammel til rosa! Jeg kom på at den rosa strikkegenseren jeg har på meg på bildet lå i en skittentøyskurv hjemme med noen andre ullgensere og ventet på at det skulle bli mye nok ull til å vaske en maskin med ull. Jeg bruker ikke mye ull... Generelt varm av meg. Vel, jeg stuet den skittentøyskurven inn i badstua for nesten ett år siden. Men det går an å komme seg inn dit... Badstua er ikke ferdig og foreldrene mine har ikke installert vifta enda, så det er et stort hull mellom bad og badstue. En katt hadde vært oppi skittentøyskurven og tisset! Grrr! Og det må ha vært lenge siden... De har ikke mus i huset (har hatt ca 10 katter de siste årene, og dessuten fant jeg ikke noe muselort) og genserne var fulle av hull! En grå genser som var i 100% merinoull var verst angrepet. Haha, den hadde jo faktisk så mye hull at den ble kul! Kattepiss er tydeligvis etsende på ull... Jeg hadde plagg i andre stoffer også der, men de klarte seg.