Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-12, 01:38   #15478
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En annen ting jeg lurer på... I det siste har jeg tatt noen enorme doser av d-vitamin. Type 62,5 ganger høyere enn maksimums anbefalt døgndose i Norge *kremt*. Ikke hver dag jeg har tatt det da, men sånn ca annenhver dag den siste måneden. Jeg så plutselig nå at de pillene mine var enda litt sterkere enn jeg trodde, så det var ikke nødvendig å ta fem av dem... 5000 IU per stykk, så jeg har tatt 25000 IU... Det skal mye til for å bli d-vitaminforgiftet, så jeg tror ikke det er noen fare for det. Men det jeg lurer på er om kroppen kan utvikle litt farge av store doser d-vitamin. Eller om for eksempel kroppen utvikler mye fortere farge hvis man tar godt med d-vitamin-tilskudd.

Jeg har nemlig knapt sett sola den siste måneden, men jeg har fått mer farge... Jeg har jo nesten like mye farge nå som i fjor høst etter to uker i Tyrkia... Jeg har fått kommentarer på fargen også.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC