Sv: Ingen matlyst, slapp osv
Du sier lite om hvilken kalorimengde du får i deg... Så derfor skrev jeg ikke noe om det. Om du skal ha min mening om det så er den så enkel som at et voksent menneske ikke bør under 1500 i snitt over tid... Men om du er under en dag eller to i uka, eller en kortere periode det har ingen ting å si.
Jeg fokuserte på karbohydratene fordi det for meg virker som at kvalmen helst kommer når man spiser næringstett mat en periode og blir matlei og kroppen kanskje ikke er helt omstilt likevel ... og da hjelper det ofte å spise noe som oppleves som "friskere". Det kan være en god salat med litt nøtter og litt olje i dressingen, eller det kan være grønnsaker i andre former. Siden du går på ketolyse ville jeg ikke foreslå litt jordbær... 
Uansett går det sjelden an å gjøre noe galt med grønnsaker, om man ikke går helt over på den vegetariske grenen og selv da tar det LANG tid.
Sånn helt generelt vil jeg si at det er for tidlig for deg å bekymre seg for kalorier. Kjenn heller på mettheten (jeg vet - den er litt iffy når man er kvalm, men .... ) og øv deg på å stoppe når du er passe mett.