Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-12, 21:26   #617
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei damer! Godt å se at dere henger med! Oppkarbing Litt av et uttrykk, men veldig selvforklarende. Hva med mer grønnsaker, evt flere av den sorten som vokser under jorda. Da unngår du melmat osv.

Jeg har lest meg opp på Ph-mirakelkuren nå, og det er jammen noe til kur. For meg fremstår den som ren vegetar selv om en kan spise litt fisk hvis en har lyst på noe kjøtt. Det er mulig det kostholdet er bra, men om overgang til LK var et stort hopp, er overgangen til PH-kuren et enormt giganthopp til sammenligning. Jeg tror jeg holder meg til LK i min variant jeg...og heller fokuserer på mer grønnsaker (gjerne økologiske), og det andre jeg ahr funnet ut er bra for meg. Men hvis kuren holder det den lover, så burde alle ha gått på den...

Snart ferie her nå; vi går og tripper og er klare for lange, late dager med forhåpentligvis masse sol og varme. Heldigivs skal vi til syden, så vi er sikret noe varme hvertfall

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat