Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-12, 17:26   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Legger man på seg muskler uten å trene styrke om man har slanket bort musklene sine?

Jeg tenker på de anorektiske jentene som er tvangsinnlagt på psykiatrisk og ikke slipper ut før de har nådd en viss vekt, men ikke får lov til å være i fysisk aktivitet fordi de da forbrenner de kaloriene pleierne vil at de skal lagre på kroppen; vil de få større muskler i ben, armer, rygg, rompe, mage og bryst selv om disse musklene blir helt minimalt brukt, eller vil de hovedsakelig få høyere fettprosent?

Om de skulle legge på seg muskelmasse må vel det være fordi kroppen har en mal den vil fylle, tenke jeg, men for meg ser det ut som om denne malen ikke er konstant men fleksibel , og da i forhold til belastning av muskler i dette tilfellet. Så hvor sunt er det å spise seg opp uten muskelbelastning? Effektiv måte å gå opp i vekt på den metoden de bruker, men sunn og optimal?

Jeg spør av nysgjerrighet på kropp og bekymring på jentenes vegne.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat