Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Lytt til kroppen din du VSB; er den fornøyd skal du også være fornøyd! Jeg har tatt en grovopptelling av kh enkelte dager, og jeg ligger langt under de 20-25 g jeg tenkte å ta hver dag. Nå i ferien tenker jeg å kose meg med litt mer grønt; også underjordsgrønt og ta det som det kommer.
Og ja; den siden til Young er rotete. Her er en lenke til en norsk side (plukket vilkårlig etter å ha googlet ph mirakelet). Jeg tenker litt annerldes etter å ha lest boka; spiser litt mer grønnsaker, har litt sitron i vannet, spiser litt mindre kjøtt - men aldri om jeg går over til å bare spise sånn mat! Får vel lage en kombinasjon av min LKvariant med dette som det passer meg
Jeg fant en norsk side også. Bestilte den supergreen drinken og ph drikken. Skal bli spennende å prøve. Men typisk meg å plutselig bestille mange forskjellige ting på en gang. Jf indisk lege og dette. Vet jo ikke hva som hjelper da... Men får se hva som ankommer først og ta det derfra... Sitron i vann og på mat har jeg visst om leeeenge, men har glemt det blir for mye informasjon på en engang av og til og noe blir silt ut 
Vi har bryllupsdag i dag har hatt en nydelig middag med andebryst og god italiensk rødvin til. Nam nam
|